INFORMATION QUESTIONS

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zal je een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kan je de bestelling volgen via de website van PostNL.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en je hebt wel een track&trace code ontvangen), kun je contact opnemen met de klantenservice van Bypanache.nl

Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

Je kan jouw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).

Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?

Je ontvangt een terugbetaling indien jouw retour aan de retourvoorwaarden voldoet.

Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten teruggestuurd worden naar de klant (waarbij de verzendkosten ook voor de klant zijn).

Weet je niet zeker of jouw product(en) nog voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar onze klantenservice.

BINNEN 48UUR CONTACT

NEEM CONTACT MET ONS OP VOOR VRAGEN